Thursday 18 August 2011

Hardest Riddle Ever

Gåtor är ett bra sätt att utöva din grå celler och testa din närvaro i sinnet. Det ses som den svåraste gåtan någonsin har det enklaste svaret du någonsin kan föreställa sig. Dessa hjärnan gåtor med svar ger mersmak på fler och kommer att kontrollera inte din intelligens men ditt sunda förnuft. Följande artikel kommer att täcka de svåraste gåtan dock som får dig att fundera över svaren.
Hardest Riddle i världen
Följande gåta är den svåraste gåtan i hela världen. Det sägs att denna gåtan gavs till Harvard utexaminerade liksom lekskola studenter att lösa. Resultatet blev 97% av Harvard Nygrader inte kunde besvara frågan medan 84% av dagis eleverna kunde besvara frågan. Försök lösa följande svåraste gåtan i världen. Du kan även ställa din barn stapelleksaker och gåtor för barn för lite kul.
Varning: Tänk två gånger innan du skjuter musen över svaret fliken. These är de svåraste gåta någonsin, så se till att du är redo för det okända?
Jag vänder isbjörnar vit; Och jag göra er gråta. ; Jag gör killar måste pinka; Och tjejer kamma håret. : Jag make kändisar ser dum; Och normala människor ser ut som kändisar. , Jag vänder pannkakor brun, Och gör din champagne bubbla. , Om du krama mig, jag pop. ; Om du tittar på mig, du pop. ; Kan du svara denna gåta?

Utmanande Hardest Riddle Ever
Ändå sugen på mer mat för hjärnan? Följande verkligen svårt gåtor någonsin kommer retas dig och göra du kämpar att finna svaret. Bara läsa på dessa svåra gåtor för vuxna och se om du är smartare än en förskola student.
Om en kyckling säger, Alla kycklingar är lögnare är hönan talar sanning?

En man som reser till en stad och kommer till en gaffel i vägen. Om han går till vänster, går han till lögnare "byn. Om han går rätt, går han sedan till den byn av sanningar - där han vill gå. Däremot vet han inte vilket håll som är vilket.
Han har inte tid att gå båda vägarna, så han vänder sig till en främling som står i mitten av gaffeln. Främlingen säger att han bara får ställa 3 frågor och han kommer att besvara dem.
Mannen frågar, Är du från byn sanningar? Främlingen säger Ja! Emellertid är mannen fortfarande inför ett dilemma: Om främlingen var från byn sanningar han kan bara säga sanningen, men om han var från byn lögnarna, skulle han säga han var från byn sanningen.
Så då frågar han främlingen Är du talar sanning? Främlingen säger, Ja! Men tyvärr detta lämnar mannen i samma position som tidigare.
Kan du lista ut det?

En far och son åkte i sin bil för en road trip. De fick i en bilolycka. Fadern dog, och son skadades svårt. Han behövde operation, men på sjukhuset när läkaren kommer in, säger läkaren, jag kan inte fungera på den här pojken, han är min son. Vem är läkaren?

Intressant Hardest Riddle Ever
Om du inte är nöjda med de ovan nämnda svåraste gåta i världen, då kan du försöka lösa följande hårda gåtor att lösa med svar. Dessa gåtor är inte bara utmanande, men också visa sig vara bra hjärna teasers. Utan att ta en stor del av din tid låter flytta på svåraste gåtan aldrig.
Två poliser gick in i ett rum utan fönster och hittade en död man som tydligen hängde sig från taket, även om de inte kunde lista ut hur. Det fanns ingen stol under honom att han skulle ha hoppat ut för, eller en tabell. Bara en vattenpöl. Hur gjorde han det?

På stranden. En klocka ringer, dör en kvinna. Vad hände?

Sergi och Sally där sitter i deras familjerum en natt. Medan Sergi tittade TV hustrun Sally läste. Helt plötsligt strömmen gick ut och Sergi bestämde sig för att gå till sängs, men Sally höll på att läsa. Utan användning av artificiellt ljus, höll Sally läsa. Hur?

Vad engelska ordet behåller samma uttal, även efter att du tagit bort fyra av sina fem bokstäver?

Vad rad av tal kommer härnäst i denna serie?
, 1, 11, 21, 1211, 111.221, 312.211, 13.112.221

, Det är större än Gud och ondare än djävulen. De fattiga har det, de rika behöver det och om du äter det du dör. Vad är det?

Den går på fyra ben på förmiddagen, två ben vid middagstid och tre ben på kvällen. Vad är det?

Jag var aldrig, är alltid att vara. Ingen såg någonsin mig eller någonsin kommer. Och ändå är jag förtroendet hos alla, leva och andas på denna markbundna boll. Vad är jag?

Det fanns ett grönt hus. Inne i gröna huset fanns det ett vitt hus. Inne i vita huset fanns ett rött hus. Inuti röda huset finns fanns massor av bebisar. Vad är det?

Den som gör den, säljer det. Den som köper det använder aldrig. Den som använder den aldrig vet att han använder det. Vad är det?

Jag ger dig en grupp om tre. Man sitter ner och kommer aldrig att stiga upp. Det andra äter så mycket ges till honom, men är alltid hungrig. Den tredje går bort och aldrig återvänder.

Om du bryter mig, jag vet inte sluta arbeta,, om du rör mig, jag kan vara fångade,, Om du tappar mig, Ingenting kommer frågan.

Vad gör man älskar mer än livet, frukta mer än döden eller dödliga stridigheter, Vad de fattiga har de rika kräva, och vad nöjd man önskar,, Vad girigbuk spenderar och slösare sparar, och alla människor bär i sina gravar?

Den som gör det, berättar det inte., Den som tar det, vet det inte., Den som vet det, vill man inte

En man i fängelse har en besökare. Därefter ett skydd frågar den intagne vem besökaren var. Den intagne svarar: bröder och systrar har jag ingen, men att mannens far är min fars son. Vad är förhållandet mellan intagne och besökaren?

Jag hoppas att ni har försökt och besvarade de flesta av ovan nämnda svåraste gåta någonsin. Gåtor är mest intressanta sätt att spendera kvalitetstid med vänner och familj. Man kan ha mycket interaktion mellan människor som försöker dechiffrera svaret. Du kan prova att ställa några svåra gåtor och titta på dina vänner kittla sina hjärnceller. Jag hoppas att denna artikel om svåraste gåta i världen har gett dig några av mest utmanande gåtor allt.

1 comment: