Monday 29 August 2011

Icke-traditionella gifta sig Vows

De två små ord, "jag gör", är viktigare än något annat i hela världen för de par som ska gifta sig. Detta är ett ögonblick där man uttrycker sina verkliga känslor och lovar att vara där med sin älskade i goda och dåliga tider. Bröllop löften är inte bara fancy poetiska ord, de är meningsfulla löften som sägs och förvaras. Generellt traditionella äktenskapslöften är valt men om du vill göra något annorlunda, kan du välja icke traditionella bröllop löften eller roligt bröllop löften, som också är ganska populär. Följande är en samling av några av de bästa icke-traditionella bröllop löften för dig.
Exempel på icke traditionell gifta sig Vows
Icke traditionella bröllop Vows # 1
Jag älskar dig. Du är min bästa vän., Idag ger jag mig själv till dig i äktenskapet., Jag lovar att uppmuntra och inspirera dig, att skratta med dig, och att trösta dig i tider av sorg och kamp., Jag lovar att älska dig i goda tider och dåliga,, när livet verkar lätt och när det verkar svårt,, när vår kärlek är enkel, och när det är en ansträngning., Jag lovar att vårda dig, och att alltid hålla dig i aktning; Dessa saker ger jag er i dag, och alla dagar i våra liv.
Icke traditionella bröllop Vows # 2
Dessa saker jag lovar jag kommer att göra; Att livet kan ge dig gott om nåd, ty jag älska och vårda du:
Jag lovar att skatten vad som är sant, att jag kanske röra som jag omfamnar:; Dessa saker jag lovar jag kommer att göra.
Jag ska bygga en trädgård i din uppfattning, att med söt frukt kommer sten ersätta, För jag älska och vårda dig.
Jag lovar att älska varje dag på nytt,, För kärlek måste dansa genom tid och rum:, dessa saker jag lovar jag kommer att göra.
Jag lovar att göra din skräck några, och sedan med dig dessa demoner ansikte, ty jag älska och vårda dig.
Och nu, när vi gör en av två,, En passage kan vi inte spåra, och dessa saker som jag lovar jag kommer att göra, ty jag älska och vårda dig.
Icke traditionella bröllop Vows # 3
På grund av dig, jag skrattar, jag ler jag vågar drömma igen. Jag ser fram emot med stor glädje att tillbringa resten av mitt liv med dig,, ta hand om dig, vårda dig, att finnas där för dig i allt liv har för oss, och jag lovar att vara sant och trogen så länge vi båda ska leva.
Icke traditionella bröllop Vows # 4
När vi står vid havet tidvatten, kan vår kärlek alltid som; konstant och oföränderligt som dessa aldrig sinande vågor som häller; under våra fötter, flyter oändligt från djupet av havet, din kärlek; kom sakta över mitt hjärta, bara som skummet kommer sakta på, sand, och precis som det aldrig kommer att bli en morgon utan havets flödet, så det blir aldrig en dag utan min kärlek till dig. Jag lovar mig själv att, er i dag. Vår kärlek kommer att bli lika oföränderlig och pålitlig som tidvattnet
eftersom dessa vatten ger näring åt jorden och upprätthålla liv, får min ständiga hängivenhet, ge näring och hålla dig tills tidens slut.
Icke traditionella bröllop Vows # 5
(Namn), ligger vår mirakel i den väg vi har valt tillsammans. , Jag ingå detta äktenskap med dig, vet att den verkliga magin i kärlek är inte att undvika ändringar men att navigera dem framgångsrikt. , Låt oss åta sig att mirakel att göra varje dag arbetar tillsammans. ; Respekt varandra, åtar vi oss att leva våra liv tillsammans för alla de kommande dagarna. , Jag ber er att dela denna värld med mig, på gott och ont. Var min partner, och jag kommer bli din.
Icke traditionella bröllop Vows # 6
Jag lovar att ge dig det bästa av mig själv och be er om inte mer än du kan ge. , Jag lovar att acceptera dig som du är., Jag blev kär i dig för egenskaper, förmågor och syn på livet som du har, och kommer inte att försöka omforma dig i en annan bild., Jag lovar att respektera dig som person med egna intressen, önskningar och behov, och att inse att dessa ibland olika, men inte mindre viktigt än min egen. , Jag lovar hålla mig öppen för dig, att du kan se genom fönstret i mitt personliga, världen i mina innersta rädslor och känslor, hemligheter och drömmar. , Jag lovar att växa tillsammans med dig, vara villig att möta förändringarna som vi båda förändringarna, för att hålla vår relation vid liv och spännande.Och slutligen jag lovar att älska dig i goda tider och i dåliga, med alla jag har att ge; och alla jag känner inne i enda sättet jag vet hur ... fullständigt och för alltid.
Det var några exempel icke-traditionella bröllop löften. Du kan lägga din kreativitet till dessa ursprungliga bröllopslöften eller bättre, skriva egna bröllop löften! Vilket alternativ du väljer, vara uppriktiga och menar varje ord du säger för om dina löften är innerlig, lovar även enkla bröllop kommer att låta unikt!

No comments:

Post a Comment