Saturday 7 January 2012

Arbete Ursäkter

Alla har använt sig av arbete ursäkter vid någon tidpunkt eller en annan. Några av dessa ursäkter har arbetat fram för människor, medan vissa inte har tillräckligt övertygande. Faktum kvarstår att så länge människor är anställda av organisationer, kommer det att finnas gott om fall där en person kommer att komma med några trovärdiga ursäkter för att komma ur arbete.
Det bästa arbetet ursäkter kan vara allt från sympatiskt trovärdigt, att det sublima och det löjliga. Inte alla kan mange att använda dessa ursäkter för att största möjliga nytta, men det finns vissa människor som lyckas komma undan med allt, tack vare sin fantastiska repertoar av ursäkter. Om du verkligen gäller dig, kan du komma med arbete ursäkter för ganska mycket varje situation - att vara för sent till arbetet, inte dök upp på jobbet, goofing på jobbet, saknas tidsfrister, stjäla stillastående, gör narr av kollegor, avviker från arbetet eller gnugga chefen på fel sätt. Du kan också prova en av våra topp 10 ursäkter för att inte gå till jobbet.
Get Out of Work Excuses
Detta är förmodligen den vanligaste syftet för vilket ursäkter görs, för låt oss inse det, ibland kontoret bara verkar vara en usel ställe att gå och tillbringa en vacker dag. , Jag är sjuk. , Jag måste ta mitt husdjur till veterinären idag. , Jag måste ta min anhörig till läkaren idag. , Jag måste plocka upp en kompis på flygplatsen. , Min bil ger mig problem, så jag måste fixa det. ; Vattenledningarna i min källare bröt, och dess översvämmade nu. ; Min släkting gick in arbetskraft, och jag är den enda runt. , Jag har ett tandläkarbesök. , Jag har kvinnan frågor (om du är i själva verket en kvinna). , Utvecklade jag ett svårt fall av huvudlöss. ; Genom att använda dessa ursäkter kan du komma med mycket mer som faktiskt kan fungera. Tänk på hur ofta du använder dem ändå, så som kommer att avgöra trovärdighet i dessa ursäkter. Dessa ursäkter för att inte gå till jobbet kommer också att hjälpa dig.
Sent till jobbet Excuses
Att sent till jobbet är inte en onormal händelse och ibland är det helt utanför ens kontroll. Att vakna upp på morgonen är en tuff uppgift för många människor och detta leder till en allvarlig störning av den dagliga rutinen att man följer. Här är några bra arbete ursäkter om du är försenad. , Jag körde av misstag till min gamla kontor av gammal vana. ; Vägen jag tar för att arbeta var blockerad av ett presidentdekret kortege. , Jag har en fråga om tillfälliga minnesförlust och jag kunde inte minnas var jag arbetar. , Jag hade punktering. ; Min hund åt upp min frukost och blev sjuk efter det. ; Min bil erfarna bromsfel. , Jag kallades till polisstationen i morse för olagligt innehav av en väpnad vapen. , Jag väntade på alkoholhalten i mitt blod för att sjunka till tillåtna gränser. , Jag kunde inte hitta min falska tänder på morgonen. , Jag bara trodde inte du skulle märka. ; Använd dessa ursäkter på egen felsteg, eftersom de kan oavsiktligt landa dig i mer trubbel än du redan är. De flesta arbetsgivare är ganska väl förtrogna med de vanligaste arbete ursäkter och kommer att se igenom dina lögner nästan omedelbart. Du kan också prova någon av dessa ursäkter för att hoppa över arbetet.
Funny Arbete Ursäkter
Nu om din chef är någon som inte tar sig själv på för stort allvar, kan du prova några roliga ursäkter. Om han är en lättsam person som han kommer att förstå att människor ibland hamnar bli sent på grund av omständigheter utanför deras kontroll och han kommer bara att se förbi det. Men det är självklart, att om du upprepade gånger goofing bort, kommer han att förlora humöret förr eller senare. , Jag har en allvarlig urinvägsinfektion, så jag har ingen kontroll över mina besök till toaletten. , Jag låst av misstag mina bilnycklar i bilen. ; Ett träd föll ner i min gata, och blockerade trafiken där i timmar. ; Ett bi bet mig, och utlöst en allvarlig allergisk reaktion som spred sig till hela ansiktet. , Jag bevittnade en smitningsolycka och polisen vill fråga mig. ; Någon bröt sig in i mitt hus i natt, och nu jag får ett säkerhetssystem installeras. , The Gas Company (eller vatten Department) är att läsa min mätare, och detta är den enda gången de kan komma. ; Mitt barn blev arresterad och jag måste gå rädda honom. , Jag har ett möte med min terapeut för mina fruktansvärt excentrisk och schizofrena beteende. , Min biologiska klocka tickar och jag är ont om tid. ; Vissa av dessa arbete ursäkter kan fungera för dig, medan vissa brukar. Använd lite uppfinningsrikedom, och du kan komma med mycket mer. Vid slutet av dagen, kom ihåg att du måste gå till jobbet förr eller senare och möta musiken. Lycka till.

No comments:

Post a Comment