Wednesday 11 January 2012

Tack Anmärkningar: Tacksamhet Exempel

Det finns inga ord för att matcha min tacksamhet, men likt Shakespeares jag kan skriva. Framför allt har du formade min attityd, vårda mig med disciplin och ljus. Kunskap är det minsta av vad du lärde, men som åtminstone minst förberedd mitt huvud. Av ditt hjärta Jag har lärt mig de saker jag borde, som betonar orden du aldrig sa. ~ Nicholas Gorden
Det är uppenbart att uttrycka tacksamhet är ett tecken på ödmjukhet, mänsklighet och en del av seder som varje bildad människa bör ha. Det innebär också att bara säga tack är inte tillräckligt, säger att det från botten av ditt hjärta är viktigt. Positiva vibbar av tacksamhet kommer att nå rakt till hjärtat av den person som du uttrycker din tacksamhet mot. De når snabbare än ord!
Vi har så många människor i våra liv för att uttrycka vår tacksamhet mot. Vi har så många människor att säga tack till, men vi sällan hittar rätt tid och tillfälle att uttrycka ett stort tack och innerlig tacksamhet mot dem som betyder mycket för oss. Vissa känner blyg för att bara säga tack, det är ganska obekväma ibland. Men du kan skriva några tackkort och tacksamhet noterar uttryck för dem som betyder liv för dig. De kan vara dina föräldrar, lärare, vänner, make, eller grannar, i själva verket alla de som gör ditt liv underbart, alla dem som ge glädje till ditt liv. Detta är en av de bästa sätten att säga tack. Det kommer att finnas många situationer i livet där du inte når ord för att uttrycka din tacksamhet och dina ögon säger allt. Men i fallet, kan du inte vara där personligen, ett tackkort porträttera din sanna känslor och skriven med en attityd av tacksamhet kommer att förmedla rätt budskap. Nedan ges några tackkort - tacksamhet prover.
Tackkort uttrycka tacksamhet mot Föräldrar: Du kan överraska dina föräldrar med tack gåvor i samband med dessa tackbrev. Uttrycket av tacksamhet kommer att bli lättare med detta. Tack anteckningar som den nedan, kan fungera som en stor gåva vid olika tillfällen, till exempel, mors dag, fars dag eller ett bröllop årsdagen av dina föräldrar.
Kära mamma och pappa,
Jag vet, att du inte behöver detta tack, men jag gör det för mig själv. Jag har aldrig sagt det förut, men du är den bästa föräldrarna man någonsin kan få. Lucky me! Du menar verkligen världen för mig, faktum är att jag såg den här världen genom dina ögon. Du gav mig vingar att flyga iväg och utforska den här världen på egen hand. Tack så mycket för kärlek, omsorg och kärlek du duschat mig med. Jag kanske inte kan att någonsin återvända som för dig, men jag vill säga, I LOVE YOU! Och tack för att göra mig de mest omhuldade personen i ditt liv. TACK!!
Älskar dig,, (ditt namn)
; Tackkort uttrycka tacksamhet mot Make: Du kan skicka sådana tackkort och exempel tacksamhet till din make på hans / hennes födelsedag, din bröllopsdag eller precis som att få det bländande leende på hans / hennes ansikte.
Kära ______,
Hej älskling, du vet hur mycket du betyder för mig, men låt mig säga det en gång till! Du är det vackraste som någonsin har hänt mig. Tack så mycket för att väcka evigt solsken i mitt liv. Ditt leende gör min dag och inspirerar mig att göra det bästa av saker i livet. Tack så mycket för att motivationen. Dela livet med någon har aldrig varit så underbart. Tack så mycket min kärlek.
Älskar dig baby ..., Verkligen din,, (ditt namn)
; Tackkort uttrycka tacksamhet mot en vän: Du kan skicka tackkort till dina vänner, kollegor eller kusiner som fyller ditt liv med glädje. Nedan är också en av de kreativa sätt att säga tack till en vän.
Kära _____,
Jag vet att du tycker det är konstigt, men jag verkligen menar det. Tack för att du fanns där för mig alltid. Jag kommer alltid att vårda de dyrbara stunder med dig. Att all time favorit kaffe tid skvaller, de långa drivar på cykeln på natten, "fågelskådning" i college, och "en natt före" uppdrag och tentamen preparat. Livet var aldrig så ungdomlig, det är din vänskap som kommer att hålla mig ung, även när jag blir 60. Tack så mycket för varje sak.
Älskar dig kompis!, (Ditt namn)
; Formellt menat Notera: Du kan använda sådana prov tackkort och prover tacksamhet att uttrycka din tacksamhet mot din chef, din lärare, eller någon du respekterar och kan inte informellt med.
Hej (Professor X),
Jag vill tacka er för allt stöd och oro. Tack för att du delar din kunskap och erfarenhet med mig. Det har hjälpt mig oerhört i alla mina strävanden. Tack för att erkänna den gnista i mig och ge mig möjlighet att vara vad jag är idag. Tak.
Med vänlig hälsning, (ditt namn)
; Nu behöver du inte fundera över hur man skriver ett tackkort. Du kan använda de prover som anges ovan, eller göra ändringar för att ge en personlig touch på din tackbrev. Tacksamhet uttrycks genom att skriva är inte en teknik som du behöver behärska, du måste bara betyda vad du skriver och skriver vad du menar.

No comments:

Post a Comment