Thursday 5 April 2012

Att vara stark Citat

Alla möter bra och dåliga situationer i livet. De goda tiderna passerar glatt men de dåliga verkar dyster och mörk. När den konfronteras med depression, tenderar man att vara pessimist som negativa tankar börjar grumling ens sinne. Vid sådana tillfällen behöver man bara motivation och ett stöd för bing stark. Här är några går vidare och vara stark citat av stora män och kvinnor i världen som kommer att vara till hjälp att komma över negativitet och pessimism i livet. Läs mer på framgång citat.
Att vara stark Citat och uttalanden
Det som inte dödar oss gör oss starkare.; ~ Friedrich Nietzsche
Den svagare är alltid oroliga för rättvisa och jämlikhet. Den starka tar inte hänsyn till heller.; ~ Aristoteles
Det är den typ av starkt hjärta, att såsom ett palmträd det strävar ständigt uppåt när det är mest skuldtyngda.; ~ Philip Sidney
Släpp de saker som inte längre kan fastställas. Om du tvingar att försöka få tillbaka dem, blir det bara värre. Anläggning är modig, men ibland rör sig på gör dig ännu tuffare?
Om Gud sänder oss på starka vägar, vi gett starka skor.; ~ Corrie TenBoom
Var stark, tro på vem du är, vara stark, tro på vad du känner.; ~ Melissa Etheridge
Aldrig ge upp. aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, i något stort eller litet, stora eller små, aldrig ge efter än att fällande domar av ära och förnuft. Aldrig ge efter för kraft .. aldrig ge efter för den till synes överväldigande fienden.; ~ Winston Churchill
Jag lärde mig att saker förändras, människor förändras, det betyder inte att du glömmer det förflutna eller försöka, för att täcka upp det. Det betyder bara att du går vidare och skatt minnen ..
En trogen vän är ett starkt försvar, och han som har funnit honom har funnit en skatt.; ~ Louisa May Alcott
Jag har ingen beklagar i mitt liv. Jag tror att allt händer dig av en anledning. De svåra tiderna att du går att bygga igenom karaktär, som gör en mycket starkare person.; ~ Rita Mero
Jag kommer att hävda att starka män, omvänt, veta när man ska kompromissa och att alla principer kan äventyras för att tjäna en större princip.; ~ Andrew Carnegie
Du blir en OROAR genom att träna orolig. Du kan bli fri från bekymmer genom att öva det motsatta och starkare vana att tro. Med all den styrka och uthållighet kan du kommandot, börja öva tro.; ~ Norman Vincent Peale
Lova mig att du kommer alltid att minnas: Du är modigare än du tror, ​​och starkare än du verkar, och smartare än du tror.; ~ AA Milne
Fortsätt leta min väg, mitt huvud högt., Du vill ta ner mig?, Jag vågar dig att prova!
Genom envishet, självkännedom, bön, engagemang, optimism, en beslutsam förtröstan på Gud och uppbyggnad av din egen personliga moraliska styrka, kan du njuta av välsignelserna av en djupare tro och möta livets svårigheter med mod och tillförsikt.; ~ Norman Vincent Peale
Ber inte för lätt liv. Be att bli starkare män.; ~ John F Kennedy
Du läser igenom sorgsen kärlek citat & det finns alltid en person på ditt sinne .., Som förmodligen inte borde vara där, låt inte sorgen över ditt förflutna och rädslan för din framtida förstöra lycka i din nuvarande!
Enda som ägnar sig åt en sak med hela sin styrka och själ kan vara en verklig mästare. Av denna anledning mästerskap kräver alla en person.; ~ Albert Einstein
Läs mer på:; motiverande citat och inspirerande citat, Inspirerande Citat, Positivt tänkande Citat och fraser, Det var några att vara stark citat och uttalanden av framstående personer i världen. De kommer definitivt att hjälpa till att motivera och inspirera människor att gå vidare och bli framgångsrik i livet. Lycka!

No comments:

Post a Comment