Saturday 14 April 2012

Sätt att säga Jag älskar dig på olika språk

En ros med något annat namn, fortfarande doth luktar sött ~ William Shakespeare
Oavsett på det språk du uttrycka din kärlek, kärleken är det fortfarande. Kärlek är en av de mest sötaste språken i världen. Den ser inga hinder, inga skillnader, ingenting alls. Kärleken gör en enorm skillnad i en människas liv. Bara att vara i kärlek kan ändra perspektivet för hur en person ser på livet. En av de mest sötaste sätt att uttrycka din kärlek till någon genom att säga att du älskar dem från botten av ditt hjärta. Och om du har möjlighet att uttrycka samma uttryck på något annat språk än engelska, sedan wow! Bortsett från några av de bästa sätten att säga att jag älskar dig är att försöka visa din älskling att du verkligen menar när du säger jag älskar dig. Så kom låt oss få reda på sätt att säga jag älskar dig på olika språk.
För att veta mer om olika sätt att säga att jag älskar dig på olika språk, läs:; How to say Jag älskar dig på olika språk, hur man säger Jag älskar dig på japanska, hur man säger Jag älskar dig på spanska, hur man säger I Love dig på olika språk
Ges nedan är några sätt att säga att jag älskar dig på olika språk i världen
LanguageWays att säga Jag älskar dig, AfrikaansEk lief het jou, AlbanianTe dua, ArabicAna behibak (till en kille), Ana behibek (till en flicka); ArmenianYes Kez sirumen, BambaraM'bi järn, Bangla of BengaliAamee Tuma KE bhalo aashi; BelarusianYa tabe kahayu; BisayaNahigugma ako kanimo, BulgarianObicham te, CambodianSoro Lahn nhee ah, kantonesiska ChineseNgo oiy Ney en, CatalanT'estimo, CheyenneNe mohotatse, ChichewaNdimakukonda, CorsicanTi Tengu CARU (en kille), Ti Tengu Cara (till en flicka); CreolMi aime jou ; CroatianVolim te, CzechMiluji te, DanishJeg elsker Dig; DutchIk hou van jou, EsperantoMi Amas vin; EstonianMa armastan sind; EthiopianAfgreki "FaroeseEg elski teg, FarsiDoset Daram, FilipinoMahal kita, FinnishMina rakastan sinua, FrenchJe t'aime, Je t'adore ; GaelicTa GRA Agam ort, GeorgianMikvarhar, GermanIch liebe dich, GreekS'agapo, GujaratiHoo thunay Prem Karoo Choo, HiligaynonPalangga ko ikaw; HawaiianAloha wau IA oi; HebrewAni ohev otah (till en flicka), Ani ohev et otha (en kille); HiligaynonGuina higugma ko ikaw; HindiMain tumse Pyar Karta Hoon (till en flicka), Main tumse Pyar karti Hoon (till en kille), HmongKuv hlub koj, HopiNu "Umi unangwa'ta, HungarianSzeretlek, IcelandicEg elska tig; IlonggoPalangga ko ikaw; IndonesianSaya Cinta padamu, InuitNegligevapse, IrishTaim jag ngra Leat, ItalianTi amo, JapaneseAishiteru, KannadaNaanu Ninna preetisuttene, KapampanganKaluguran daka, KiswahiliNakupenda, KonkaniTu magel Moga cho, KoreanSarang Heyo, LatinTe amo, LatvianEs tevi miilu, LebaneseBahibak, LithuanianTave myliu, MalaySaya cintakan mu / Aku Cinta padamu; MalayalamNjan Ninne Premikunnu, mandarin ChineseWo AI Ni, MarathiMe tujhyaa var Prem karto, MohawkKanbhik, MoroccanAna moajaba Bik, NahuatlNi MITS NEKI, NavahoAyor anosh'ni, NorwegianJeg elsker Deg, PandacanSyota na kita, PangasinanInaru Taka, PapiamentoMi ta stimabo, PersianDoo-set daaram, Pig LatinIay ovlay ouyay, PolishKocham Ciebie, PortugueseEu te amo, RomanianTe ubesk, RussianYa tebya liubliu, Scot GaelicTha gra dh Agam ort, SerbianVolim te, SetswanaKe en go rata, SindhiMaa tokhe ahyan Pyar kendo, SiouxTechihhila, SlovakLu "bim TA; SlovenianLjubim te, SpanishTe quiero / Te amo, SwahiliNinapenda wewe, SwedishJag alskar gräva, SwissIch Lieb Di, TagalogMahal kita, TaiwaneseWa ga ei li; TahitianUa Here Vau Ia Oe, TamilNan unnai kathalikiraen; TeluguNenu ninnu premistunnanu; ThaiChan rak khun (till en kille) , Phom rak khun (till en flicka), TurkishSeni Seviyorum, UkrainianYa tebe kahayu; UrduMain aapse Mohabbat Karta Hoon; VietnameseAnh ni ^ u em (till en flicka), Em ye ^ u anh (till en kille), Welsh'Rwy'n dy Garu; YiddishIkh hällen dikh; YorubaMo NI Fe, ZaziEzhele hezdege, ZuniTom ho 'ichema
Läs mer på:; Romantic sätt att säga Jag älskar dig, olika sätt att säga Jag älskar dig, kreativa sätt att säga Jag älskar dig, Gå vidare och överraska din älskade med hjälp av ett av dessa sätt att säga att jag älskar dig på olika språk . Även om det finns många sätt att säga att jag älskar dig på olika språk, frågor vad som är det sanna känslor och bilaga som du har för varandra.

No comments:

Post a Comment