Monday 9 April 2012

Silly Sayings

När du tänker på talesätt, citat och fraser, som inte får du alltid en allvarlig bild? Folk pratar om livet citat, citat lycka och många fler typer som verkligen är filosofiska. Men när man är nere med liv och lycka frågor skulle du vilja tjura över dem eller skratta bort! Jag är helt säker, skulle du gå för den senare. Eftersom det är en bra idé att vara dum ibland och ljusare stämningar omkring dig med fnittrar och ler, vi har precis det rätta för dig. Dessa dumma uttalanden är de versioner av några få ord ofta tänkt att vara allvarligt funderat. Så ta en titt på bästa sammanställning av dumma uttalanden och citat som kommer att gråta dig till skratt (eller kan helt enkelt sätta ett leende)! Mer om roliga citat och talesätt.
Silly ord och fraser
Ge ett exempel på en situation där du har ett allvarligt samtal om livet och kunskap och någon försöker att citera något! Även sett personen i fråga kommer upp med sin egen version av frasen och är helt meningslöst. Skulle inte alla ni sitter där brast ut i minst en liten leende? Det är hur dessa dumma uttalanden i följande punkterna är, så ta en titt. Mer om dumma frågor.
Silly uttalanden om livet, När allting är på väg till dig, du är i fel körfält. , Silence is golden men anka band är silver. , Livet är bara en fas du går igenom ... du kommer över det. ; Oavsett hur illa det blir, du fick leva vidare, även om den dödar dig. ~ Sholom Aleichem, jag ska leva för evigt, eller dö försöka. ~ Joseph Heller, jag kan se klart nu har hjärnan gått. , Odling gammal är obligatorisk, att växa upp är valfritt. ; Stressad baklänges is desserter. Tillfällighet? Jag tror inte det! , Löptid är att veta när och var man vara omogen. , De som lever av svärdet blir skjuten av dem som inte gör det. ; Aldrig råda någon att gå i krig eller att gifta sig. ; De ödmjuka skall ärva jorden efter vi är klara med det. ; Tänk om det fanns några hypotetiska situationer? , Livet är bra, anser alternativ! , Du bara går runt en gång i livet. Gör det mesta av det. Och vara säker på att du är redo för slutet. Hee, hee, du skrämde, inte jag? , Mer om roliga kvick korta uttalanden.
Funny Silly Sayings, Gör det idiotsäkert, och någon kommer att göra en bättre idiot. ; Artificiell intelligens slår oftast verklig dumhet. ; Ett rent samvete är oftast ett tecken på dåligt minne. ; Espresso: ultraeffektiva koffein leveranssystem. ; Alla tittar modig håller en kulspruta. , Fruktan är mörkrummet där negativen utvecklas. , Bekämpa brottslighet, skjuta tillbaka. ; Brand på kommer! Åh, det är du, Bob! Brand på Bob! ; Gross Okunnighet: 144 gånger värre än standard Okunnighet. ; Gud, jag vill tålamod, och jag vill ha det nu! , Du är schizofren? Gee, som gör oss alla fyra. ; Om du misslyckas att förbereda, förbereda sig för att misslyckas. , Apathy är världens snabbast växande sjukdom. Men vem bryr sig. , Vem vill leva för evigt (som inte fick mig hänsyn förstås). , Mer om roliga våren citat.
Silly Sayings för barn, Grönsaker är ett måste på en diet. Jag föreslår morotskaka, zucchini bröd, och pumpa paj. ~ Jim Davis (Garfield), slå aldrig en kille med glasögon. Använd alltid händerna. ; Den enda gång jag öppnar min mun är att byta fot. , Det är inte en optisk illusion, det bara ser ut som en. Fel Tangentbord hittades inte. Tryck på valfri tangent för att fortsätta ... , Varför är ordet "förkortning" så länge? , Du kanske har sett en husfluga, kanske en Superfly, men jag slår vad om du inte aldrig sett en åsna flyga! Ha, ha! ~ Eddie Murphy (Shrek), En dator utan Windows är som en chokladkaka utan senap. ; Svarta hål skapades när Gud dividerat med noll. ; En slutsats är stället där du tröttnade på att tänka. ; Framför allt: Sky. , Snurre Sprätt är en hare brained kreaturet. ; Puberteten är när föräldrar bli svårt, Action är vad du inte tar när den andra killen är större än du. ; Cannibal: En som tröttnar på med folk. , Har hundar har fyra armbågar eller är deras knän baklänges? ; Varje barn ska ges möjlighet att lära sig. ; För Guds skull, låt oss inte blanda ihop oss med fakta. , Mer om roliga ordvitsar om barn.
Jag är säker på att dessa dumma uttalanden måste ha väckt ett leende på läpparna, om ni väntade något allvarligt. Hoppas du gillade dem och gärna lägga till några fler dumma ord om du känner för och lämna mig en feedback!

No comments:

Post a Comment