Saturday 14 April 2012

Viktiga Fast i Ignition

Nästan varannan dag i mitt liv, jag hanterar att landa upp i en hög av bekymmer, ibland utan att ens kliva ur mina fyra väggar. Även i en normal tråkig dag, mitt äventyr börjar med att bryta gasspis knopp, misplacing elräkning att få min bil nyckel fast i tändningen. Det sista sträva kostat nästan mig att missa ett viktigt möte som tog mig månader att sätta upp. Eftersom min bil tändningsnyckeln problem saga är inte en ny, jag börjar bli ganska brukade ständigt problem på min 2005 Malibu, men jag har fortfarande inte förutsett att fastna i min bil och kämpar med nycklarna som var i inte hågad att antingen starta den jävla bilen eller vara därifrån. Med den brutna nyckeln i tändningen, skyndade jag få lite hjälp som jag hittade först efter att placera ett samtal till reparation killen.
Viktiga Fast i Ignition problemet löst
Efter att ha fått en expertkunskap på detta område genom förstahandsinformation grund, är mitt råd till stipendiaten drabbade detta:
Nyckeln är bara fastnat, sönderdelade men inte att låsa bilen ...; I sådana situationer kan det vara problem med shifter mekanism, vilket innebär att du har en resa till verkstad i beredskap för dig. Få detta problem åtgärdas omedelbart, eftersom det kan betyda att ditt skift förregling är ur funktion, vilket kan öka chanserna för att bygga ut krockkudden upp i ansiktet, vilket orsakar en allvarlig skada.
Problem i tändningen, nyckel fastnade och har ingen aning vad jag ska göra åt det ..., Innan du trycker på panik knappen och börja svära, ta ett djupt andetag och sedan andas ut. Nu, när du är svalnat, bara vänd din ratten åt vänster eller höger sida. Om det rör sig, så bra för dig. Men om inte, innebär det troligen att låssystem i ratten är skadad. För detta kan du stänga bara ratten som är motsatt av bilen hjulen. Merparten av tiden, är bilar avstängd med hjul vände på motsatta riktningar, vilket gör att nyckeln fastnar i tändningslåset på grund av trycket i ratten. När trycket frigörs från rattstången, kan ett klickande ljud och man släpper knappen. Läs mer om tändningsnyckeln byte.
Viktiga fastnat i tändningen, startar motorn, men inte går in hela vägen för att låsa bilen ..., En av de troliga orsaken kan vara en felplacerad kabel i rattstången. Du kan knuffas upp kabeln lite genom att nå under instrumentbrädan. Detta bör lösa problemet med startnyckeln startar inte. Om inte, så ta det som en kö för att be hjälp från en professionell.
Återkommande problem av viktiga fastnar i tändning, den startar men stannar inte, och fungerar endast efter jävlas med den för ungefär en timme ..., Roten till många viktiga tändningen problem speciellt i skadade eller gamla bilar, ligger i tändningslåset själv. En tändningslåset har en enkel mekanism bakom det. När knappen trycks in tändningen, stänger den loopen i mekanismen. Det kan vara en lös tråd eller lös knapp från den individuella bostäder, vilket hindrar den från att komma till avstängt läge. Läs mer om problem igniton switch.
Broken nyckeln i tändningen, har inte hela dagen för att vänta på låssmed för att komma till din undsättning ..., Ibland, biltillverkning företag försöker skära ned på sina förluster genom att göra fel nyckel eller det kan vara även din ren ren tur som gör att du hamnar med trasiga tangenter i antändning. Att komma ut av en sådan "ur blå" missöden, alltid hålla tång hands. Använd tång för att dra ut bilnycklarna från tändningslåset om du kan se den trasiga delen. Om den trasiga nyckeln i tändningen inte syns, sedan ta en superlim och klistra fast nyckel huvud till fast del, håll den i några minuter och sedan bara rycka det därifrån.
Viktiga fastnat i tändning, motor inte startar, inte låsning heller, och ingen av ovanstående idéer arbete ..., Vänta tålmodigt för att få hjälp att komma fram. Det kan kosta ett ben men det skulle vara värt att ha det inspekteras och repareras av en fackman.
Läs mer på, bilreparationer, bil problem, tändningslås ersätter, förhoppningsvis, skulle dessa förslag på "nyckeln fastnat i tändning" problem att fungera för dig. Som för mig, var jag tvungen att betala en rejäl mängd för att lösa min bil bekymmer och till slut var det värt det.

No comments:

Post a Comment