Monday 28 November 2011

Är jag kär i min bäste vän

Om du är kär i din bästa vän och om du uttrycker dina känslor för honom finns det två resultat som du kommer förmodligen ansikte. Första är att han kommer att säga att han känner likadant (Jag vet att detta är vad du vill höra) och den andra är att han kan berätta för dig att han inte har samma känslor för dig. Om man med möjligen sistnämnda blir sann, det finns en möjlighet att du kan förlora vänskap som du delar med sig. Är du beredd att ta denna typ av risk?
Den ideala relationen råd för att hantera sådan situation blir att ge dig själv lite tid att fundera över hela situationen innan några drag. Ta din time in veta om your känslor verkligen genuine or is det bara ett infatuation. Om du är förvirrad och tänker är jag kär med min bästa vän? så här är några tecken av att vara kär som hjälper dig att räkna ut dina känslor.
Är jag kär i min bästa vän: Signs of Love
Det första som alla människor som är förvirrade och tänker, hur vet jag om jag är kär i min bästa vän? bör göra är att titta i och försöka ta reda på om det är bara en fysisk attraktion som de har utvecklat för sina vän eller är det något djupare? Om du verkligen hand om din bästa väns välbefinnande, du går ur vägen att göra honom glad och om du känner att du skulle göra något att se en leende på läpparna, då du sannolikt gör i kärlek.
Om du är förälskad i någon, är att den andra personen alltid på ditt sinne. Funderar de stunder du två tillbringar tillsammans alltid ger ett leende på ansiktet. Du minns varje av hans gillar, ogillar, nycker, etc. När du gå ut, du planera hålla den andra personens intressen i åtanke. Om du känner att du gör detsamma, är det ett av tecknen på att du faller för din bästa vän.
Det är ofta sett att människor som är kära vill se sitt bästa, särskilt när de möter den person som de faller för. Har du nyligen känt en förändring i hur du klär dig? Spenderar du timmar framför spegeln, eller en skönhetssalong se vacker och välskött? Om du gör det kan du vara på tröskeln till förälskelse.
När vi kär i någon, litar vi att personen helt. I vårt hjärta vet vi att oavsett vad, kommer denna person inte bryta vårt förtroende vid någon tidpunkt. Litar du på din bästa vän? Är han den första personen att du går till när du får en god nyhet att dela din glädje? Eller till och med dina sorger? Om svaren på alla dessa frågor är i bekräftelsen betyder det att du litar på din bästa vän mer än någon annan.
Om du efter jämföra dina känslor med dessa tecken på förälskelse, du fortfarande är förvirrad och undrar, är jag kär, så här är en frågesport för att hjälpa dig att rensa dina tankar.
Är jag kär i My Best Friend: Quiz; Känner du dig bekväm i din bästa väns företag? Tycker du att du kan dela allt under solen med honom? ; Har du speciellt klä upp bara för att visas fysiskt attraktiv för din bästa vän? ; Har du nyligen blivit lite svartsjuk och possessiva om honom / henne? ; Är din bästa vän du tänker på hela tiden? ; Vill du lyssna och vara uppmärksam på varje sak din bästa vän säger? ; Litar du på honom / henne? ; Har du själv helt un-dra till med den hetaste tjejen / killen runt? ; Vill du känner att din dag är ofullständig om du inte TALA / träffa din bästa vän? Om din bästa vän ber dig ut på en dag skulle du säga ja? ; Om du svarade jakande på de flesta av dessa frågor, då för att du är förälskad i din bästa vän.
Jag hoppas nu några av dina förvirring angående Är jag kär i min bästa vän? helt kan uteslutas. Om du är genuint förälskad i din bästa vän, är det rimligt att ni går vidare och berätta för honom om dina känslor. Efter ett förhållande att bilda, känslorna måste vara ömsesidig och du kommer aldrig veta din bästa vän känslor förrän du prata med sig. Så även om det är en risk och dess värt att ta! Lycka till!

No comments:

Post a Comment