Tuesday 8 November 2011

Hur vet du om du älskar någon

Så småningom kommer du att förstå att kärlek helar allt, och kärlek är allt som finns.
Ovanstående citat av Gary Zukav säger att kärlek förblir oavsett vad som händer. Jag vet att alla har olika uppfattning om vad är kärlek? Men varför allt detta förändras när du möter dig själv. Pojkar och flickor i allmänhet hålla en checklista av sin perfekta partner och när attraktioner hända checklistan plötsligt flyger ut genom fönstret. Detta gör det svårare att förstå vad är kärlek. De flesta människor bär denna attraktion känsla med dem men är inte säker på om det är kärlek, en krossa eller kärlek. Jo, att vara i kärlek är mycket mer, men låt oss först förstå hur vet du om du älskar någon?
Hur vet du om du älskar någon Quiz
Är detta quiz kommer att hjälpa? Ja och Nej Ja, ingen kan hjälpa dig att förstå tecknen på förälskelse, utom du. Vi spelar denna frågesport för att få dig inse vare sig du är redo eller inte, så att du kan ta en bättre dom samtal.
När du är i bilen, anser du om honom / henne?, 1. Hela tiden., 2. På sätt och vis., 3. Inte alls.
När du är i klassen eller på jobbet, ser du till honom / henne?, 1. Förstås., 2. Ja efter någon gång., 3. Säker på om jag är fri.
Om du hör hans / hennes röst gör du omedelbart har ett leende på ditt ansikte? , 1. Omedelbart., 2. Varför ska jag ha ett leende., 3. Ja, ibland men det har ingen stor effekt på mig.
När han eller hon är runt, ska du börja rodna?, 1. Ja, big time., 2. Lite. , Och 3. Nej, inte alls. Jag har andra saker att oroa sig för.
Skulle du göra allt bara för att få en blick av honom / henne?, 1. Ja, jag skulle göra någonting., 2. Kanske jag ska försöka., 3. Nope.
När du är nära honom / henne, känner du det är bara ni två, och ingen annan är där?, 1. Naturligtvis hela tiden.; 2. Ibland jag känner sådana saker., 3. Nej aldrig, jag omgiven av människor.
Går du så långsamt som du bara kan komma nära honom / henne?, 1. Yeah varje gång., 2. Jag märker inte honom / henne så mycket., Och 3. Jag aldrig sådan cheesy saker.
När du träffat honom / henne, det var kärlek vid första ögonkastet?, 1. Säker, jag kände något., 2. Jag vet inte., 3. Självklart inte.
Tycker du honom / henne för hans / hennes utseende och personlighet?, 1. Dessa saker ärendet aldrig för mig., 2. Ja, naturligtvis., 3. Jag vet inte.
Färdig testet. Låt oss ta en titt på resultaten. Om majoritetsbeslut av dina svar var # 1, så ja du faller eller om du redan är i kärlek. Om det är # 2, då är man seglar i två båtar. Det är definitivt en krossa och du är rädd för resultatet. Ta en titt på den här artikeln på kärlek frågesporter för par att ha en tydlig bild. Om de flesta är svaren # 3 sedan glömmer bort det, lämna det, dumpa det. Du är bättre på din arbetsplats, innebär detta inte att något är fel med dig, betyder det att just nu arbete är din prioritering.
Hur vet du när du älskar Någon eller Ej
Ensamstående får i alla typer av konstiga relationer och antar att det är kärlek. Den får eller inte får kärlek. Kärlek börjar alltid med en stark attraktion, men du måste också se om attraktion överlever, och om du verkligen hand om honom / henne oavsett vad de gör. Var ärlig och fråga dig själv, är jag kär? Men betyder det besvara din fråga, hur vet du om du älskar någon? Svaret är nej, men det kan ställa in stämningen av kärlek. Så låt oss titta på några fler poäng som skulle hjälpa dig förstå om du faktiskt kär. ; Den vanligaste Känslan är känsla nervös när personen är omkring dig. ; Du skulle alltid tänka om honom / henne oavsett var du är, och du kommer må bra och lycklig hela dagen. ; Du kommer att börja ta hand om den person som mer än ord kan säga. Dock se till att dina känslor är äkta. ; Du kan prata med henne / honom oändligt utan bli uttråkad. Om det är en krossa kommer du att bli uttråkad inom några dagar, men om du verkligen förälskad du ens kommer ihåg den minsta och mest dummaste saker om din partner. ; Efter en hektisk dag på jobbet hela dina bekymmer bara försvinner när du ser honom / henne, det finns kärlek överallt. , Förra och den bästa, har du blivit en bättre människa vara med honom / henne och du har blivit mer positiv till livet. Killar, kan du försöka få svar på den viktigaste frågan gör hon älska mig? ; Hur vet du om du fortfarande älskar Someone
Hur veta om du fortfarande älskar någon, betyder att det fortfarande finns kärlek, gnista eller något mellan er två. Relationer kan vara känsliga speciellt om det är väg tillbaka till en gammal flamma. Men hur vara säker på om du fortfarande älskar honom / henne. Låt oss se några punkter som kan vägleda dig. , Också måste du ha haft ett uppehåll av olika anledningar men var det värt det? Antagligen inte, så nu funderar på sätt att få ditt ex tillbaka. ; Har du fortfarande saknar honom / henne? Om du känner för den person på samma sätt som du brukade känna innan, då är du fortfarande kär. ; Har du fortfarande hand om honom / henne och tänka på varje tillfälle att få tillbaka dem i ditt liv? , Du försöker övertyga sina vänner att du missar din partner väldigt mycket och du skulle göra något för att vinna dem tillbaka. , Du fortfarande har kontakt via telefon eller e-post och du känner dig avundsjuk när du ser ditt ex hos någon annan. , Jag hoppas att denna artikel har sprida lite ljus över ditt dilemma om hur vet du om du älskar någon. Kärlek är en vacker känsla, och det är mycket svårt att hitta den sanna kärleken. Så, uppleva känslan av att vara kär och bli älskad!

No comments:

Post a Comment