Thursday 22 December 2011

Är jag kär i honom

Jag kan se honom, även frånvarande: jag känner honom, fast på annat håll, Jag hör honom, fast tyst; Är det kärlek?
Och det finns tusen fler tankar lika, stormade ditt sinne bara för att försäkra att du är faktiskt kär i honom. En söt blyghet möta honom, ändå väntar honom tala upp först. Lukten av hans parfym kvardröjande permanent på dina sinnen, efter han har gick bredvid dig. Dina ögon blinkar när man fastnar på honom i hemlighet. Rastlöshet hos dig om han inte runt och otålighet att möta honom en gång till, kör du tokig. I ett tillstånd av extas, fråga dig själv "Är jag kär i honom?" Nåväl, dessa tecken är ganska uppenbart när du verkligen är kär och allt runt omkring verkar vacker.
Den lycka dubblar när du iaktta samma gester av kärlek i honom också. Så småningom ORO i ditt sinne "är jag kär" med honom visar sig vara sant. You kan bejaka själv bättre, om du tar upp "är jag kär med honom test" i följande segmentet. Frågorna är representation tankar transversing ditt sinne samtidigt vara förälskad. Om ditt svar är ja, precis utbrista i glädje "Jag älskar honom". Här går testet.
Är jag kär i honom: Quiz
'Jag älskar honom' men 'är jag kär med honom verkligen eller är enbart förälskelse?' Dessa farhågor gör dig förvirrad. Men det finns vissa tecken på förälskad, som fyller dig med upprymdhet och hjälpa dig ta reda om du verkligen kär i honom. Dessa signaler markörer för kärlek och är oundvikliga. Kolla om du känner samma.
Tecken på att du älskar honom, du vill prata med honom hela tiden. ; Hans närvaro ger dig glädje och hans frånvaro gör dig upprörd. ; Facing honom gör dig lite skakig. ; Du försöker få märkt av honom. , Du väntar på honom att prata med dig. ; Du klär dig väl när han är runt. ; Du får otålig när du inte hittar honom. , Du visa omsorg om han är upprörd. Att man känner sig tvingad att kalla honom "utan 'någon anledning (eller text med honom). , Du väntar på hans samtal ängsligt (kolla din mobil flera gånger om han har pingade). ; Du ser honom först efter uppvaknandet från vila (hypotetiskt). ; Du tar med honom i era böner (om du litar på Gud). ; De känslor för honom; Du känner att han är världens för dig. ; Du är redo att acceptera honom som ditt liv partner. , Du kommer att vara med honom genom tjockt och tunt. , Din kärlek är ren och osjälvisk. ; Du respekterar honom också. ; Du känner svartsjuk om han nära några annan flicka. , Du är redo att vara hans stöd under hela livet. ; Saker som du förväntar dig från honom, Du vill han också som har begåtts. ; Du vill honom att vara ert stöd i livet. ; Du vill honom älska du verkligen. ; Du vill honom att respektera dig. ; Du vill honom förstå era känslor och känslor. , Du vill att han ska respektera dig. ; Tankar som gör skillnad
"Om jag kunde drömma alls, skulle det vara för dig. Och jag skäms inte för det ~ Stephenie Meyer, Du känner en kyla i din ryggrad när han rör dig (ett enkelt handslag!). , Du har en hemlig önskan att krama han. , Du väntar på honom att plantera den första kyssen. , Tänk på de intima stunder hela dagen (smiles!). , Vänta för honom att röra dig igen (håll händerna!) , Du har en undertryckt önskan att älska honom. ; Ni ska återgälda hans önskningar inte att tveka. , Nu när jag är kär
Jag hoppas att ovannämnda testet var fascinerande och du är nu förvissad om att ni äntligen har förälskat. I hänförelse du talar till dig själv, 'Det finns inga skäl varför jag älskar dig'. "Älskar hände, bara om jag kunde berätta på en gång." Så, väntar du nu för honom att avslöja hans känslor trots vetskap han känner likadant för dig. Låt din frukter vänta björn snart! Den behagliga känslan av vara kär är bara synonymt till Charles Morgans citerar, "finns ingen överraskning mer magisk än förvåning bli älskad '.
PS: var The frågesport baserad på antagandet att han har samma känslor för dig.
När du har åtagit dig att din partner ska det inte vara någon ovisshet ("Jag är kär i honom, jag vet fortfarande inte" eller "jag gör rätt, jag är fortfarande förvirrad) i ditt sinne . Embrace känslan av vara kär med glädje och hopp. Jag avslutar den här artikeln den vackra linjerna på kärlek av William Shakespeare,
Min gåva is som gränslös som havet,; Min kärlek så djup, ju mer jag ger dig,, desto mer har jag, för båda är oändliga

No comments:

Post a Comment