Wednesday 28 December 2011

Girly Citat och uttalanden

Så, planerar ni att dekorera ditt rum och söker efter några riktigt söta girly citat och talesätt att pryda väggarna. Eller kanske du vill ha några kända citat att snabbt memorera och sedan använda dem i din konversation att imponera på någon. Eller du har en tjejkväll och vill läsa upp några roliga citat och talesätt med dina flickvänner bara för skratt. Oavsett kan vara galen, allvarlig, desperat, känslomässiga (tjejer är komplicerade!) Anledningen bakom din sökning, här är några girly offerter på kärlek, liv och humor för dig, att läsa och ha kul.
Girly Citat och uttalanden omkring Life
När kvinnor är deprimerade de äter antingen eller shoppa. Män invadera andra länder. - Elayne Boosler
Jag har själv aldrig kunnat ta reda på exakt vad feminism är, jag bara vet att folk kallar mig feminist när jag uttrycker känslor som skiljer mig från en dörrmatta. - Rebecca West
Detta är livet, är detta inte en generalrepetition.
Kvinna är som en tepåse, endast i hett vatten Inser du hur stark hon.
Vinna så om du var van vid det, förlora som om du gillade det för en förändring .- Eric Golnik
Klänning att imponera och låt dem aldrig se din rynka pannan. Orsak det finns människor som skulle döda för att se dig.
Ingen dör oskuld, Livet skruvar oss alla.
Ingenting i livet är så hårt att du inte kan göra det lättare genom det sätt du tar det. - Ellen Glasgow
Det finns så många påfrestningar som ställs på de unga kvinnorna. Vad vi kan göra för att lindra den och hjälpa kvinnor att känna sig vacker om vilka vi är inne, som är den enda skönhet det verkligen finns, är så fint. Låt oss komma ner och smutsiga. Låt oss bli en riktig flicka. - Drew Barrymores
Det finns alltid en liten sanning bakom varje; "bara skojar." Det finns alltid en liten kunskap bakom varje "i dont; vet" och alltid lite känsla bakom varje "jag inte vård." Det finns, alltid mycket ont bakom varje "Det är okej.
Girly Citat och uttalanden omkring Boys
Jag håller med i ordlistan flickor före pojkar.
Pojkar göra bra sällskapsdjur bör alla tjejer har en.
Pojkar omintetgöra mig. Jag hatar alla deras indirekta meddelanden, jag hatar spel att spela. Gillar du mig eller hur? Tala bara om mig så jag kan få över dig. - Kirsten Dunst
Hey Boy ... bara att jag är beter sig som jag vill att du betyder inte att jag behöver dig ...
Om han är dum nog att låta dig gå, vara smarta nog att gå bort.
Varför tar man för givet att en flicka som flirtar med honom vill att han ska kyssa henne ... när, nio gånger av tio, hon bara vill att han ska vilja kyssa henne? - Helen Rowland
Pojkvänner kommer och går men bäst vänner för evigt.
Jag gör inte misstag jag uppdatera dem.
Om du är söt, ring mig baby, om du är snäll, ring mig sötnos, om du är varm, ring mig ikväll.
Girly Citat och talesätt om kärlek
En gång i tiden, hände något med mig, det var den sötaste sak, som någonsin skulle kunna, en fantasi, en dröm, det var dagen jag träffade dig.
En miljon ord kunde inte ta dig tillbaka Jag vet för jag har försökt, kunde inte heller en miljon tårar Jag vet för jag har gråtit.
Om du älskar någon berätta för dem, eftersom hjärta ofta bryts av ord kvar outtalade.
Det tar en minut att tycka om någon, en timme att älska någon, men en livstid att glömma någon.
Avståndet mellan fingrarna, är avsedda att fyllas med mina.
Roliga Girly Citat och uttalanden
Älska mig eller hata mig, godkännande varken önskade eller krävs.
Låt mig butiken och att ingen far illa.
Alltför många flickor följa linjen minsta motståndets lag, men en bra linje är svårt att motstå. - Mae West
Live snabb och dö söt.
Gå med i armén, Besök exotiska platser, träffa konstigt folk och sedan döda dem.
Kärlek är stora, är skilsmässa hundra tusen.
Att vara kvinna är sparkar världen i form i 3-tums klackar på din period.
Dessa är mina principer. Om du inte gillar dem har jag andra.
Då blir tufft ta en rast.
Jag är så glam, svett glitter I.
En man som kan köra säkert medan kyssa en vacker flicka är helt enkelt inte ger kyssa den uppmärksamhet den förtjänar. - Albert Einstein
Jag hoppas att du tyckte läser dessa girly citat och talesätt. Vissa av dessa livets citat och citat kärlek från kända personer, medan andra är människor som du och jag. So lägga till det roliga varför inte repa din hjärna lite och skapa några av dina egna girly citat.

No comments:

Post a Comment