Sunday 11 December 2011

Telefonsvarare Hälsningar

Flesta hushåll har vanlig telefonsvarare hälsningar som låter väldigt monotona när någon ringer. Ingen originalitet, ingen utflytning, och absolut ingen kraft, inte att verkligen göra saker bättre för den som ringer. Nontheless, behöver du inte befinna dig med så tråkigt och livlöst hälsningar telefonsvarare. Du kan definitivt konvertera hemmet, kontoret eller cell hälsningar telefon i söta hälsningar telefonsvarare. Beroende på vilken typ av samtal kommer in och där du får dem, du också kan ha roligt att välja roliga eller allvarliga hälsningar telefonsvarare. Följande hälsning hjälper dig att avgöra eller inspirera dig till att välja ett (eller flera) telefonsvarare för dig själv.
Funny telefonsvarare Hälsningar
Vill du hålla saker lätt och enkelt, samtidigt som söker dig att skratta när de hör din hälsning? Ta en titt på dessa top 10 bäst hälsningar telefonsvarare som ger dig precis det. Läs mer på roliga röstbrevlåda hälsningar.
Hälsning 1: Innan du lämna ett meddelande, skulle jag vilja ställa en fråga. Hur kan någon hålla en tönt i ovisshet? Hojta ett meddelande till mig och jag återkommer till dig om det.
Hälsning 2: Hi! Detta är (namn). Jag är inte i för tillfället.; Om du telebolaget har jag skickat pengarna redan.; Om du är mina föräldrar, kan ni skicka mig lite pengar?; Om du ringer om min ekonomiskt stöd, har du inte gett mig tillräckligt med pengar.; Om du är mina vänner, är skyldig er mig lite pengar.; Om du är en flicka, Nevermind föregående orerande har jag tillräckligt med pengar.
Hälsning tre: "A" står för akademiker, "B" står för öl. Det är bara något av anledningarna till att jag är inte här. Lämna ett meddelande, ya!
Hälsning 4: Hej, Det är jag. Jag är hemma, men verkligen försöka undvika någon jag inte gillar. Så om du har lämnat mig budskapet och Jag har inte kallat dig upp, då är förmodligen du.
Hälsning 5:! Du har nått (det namn) familj. Vi kan inte besvara dina samtal just nu. Så varför inte du lämnar ditt namn, ålder, kön längd, vikt, telefonnummer, ett kort meddelande, ditt personnummer, kreditkortsnummer, hur många barn du har, din mammas flicknamn, alongwith dag och tid du ringde oss. Och om du har överlevt detta meddelande och som fortfarande lyssnar, ditt meddelande bättre viktigt.
Hälsning 6 "Hej! (Lång paus) varför går du inte säga något nu?
Hälsning 7: Hej, är vi inte hemma för tillfället. Om du vill sälja oss något som vi egentligen inte behöver, börjar tala nu och hänga upp när den piper. Alla andra, tala efter pipet och hänga upp När du är klar.
Hälsning 8: Jag har minnesförlust och kan inte komma till telefonen just nu. Jag känner dum att prata med alla att jag inte vet. Så varför inte du glömmer att lämna din ursprungliga meddelandet, och istället berätta mitt namn och något viktigt om mig själv. Tack mycket.
Hälsning nio: Hallå, detta (ditt namn). Jag ber om ursäkt för att inte ta ditt samtal just nu. Lämna ett meddelande och vänta vid din telefon tills jag kan ringa tillbaka.
Hälsning tio: Jag fick äntligen en telefonsvarare. Men hur går detta värdelös sak arbete? Aah, på inspelningsknappen, som jag redan intryckt. Lampan lyser. Jag undrar varför maskinen inte fungerar? Jag undrar hur den här knappen till höger här innebär ....
För ytterligare hjälp med telefonsvarare hälsningar, gå direkt till:; Funny telefonsvarare meddelanden; Funny röstmeddelanden, professionella telefonsvarare hälsningar
För kontorsarbete eller arbete, företag telefonsvarare hälsningar lämpligt. Det betyder inte att du måste låta trött och tala i en lägenhet röst. Varför inte prova något annorlunda och bli motiverad av följande hälsningar?
Hälsning 1: Hej, detta är (namn). Du har fastnat i en dålig tid på kontoret. Varför lämnar inte mig ditt namn, nummer och ett kort meddelande, så jag kan återkomma till dig. Tak.
Hälsning 2: Hej, du har nått (ditt namn) kontor. Antingen jag är borta från skrivbordet eller på annan linje. Snälla lämna mig ett kort meddelande med ditt namn och telefonnummer så jag kan ringa tillbaka. Om detta är en nödsituation, ring mig på (din mobiltelefon nummer).
Hälsning 3: Hej, detta (ditt namn). Du vet hur man gör.
Hälsning 4: Hej, detta är (ditt namn). Jag är inte tillgänglig just nu. Lämna ditt namn, nummer, och orsaken till samtalet efter pipet. Om detta inte kan vänta, ring min sekreterare på (hennes cell eller skrivbord nummer).
Hälsning 5: Hej, detta är (ditt namn). Jag är ledsen men du har nått mitt gamla nummer. Ring mig på (ditt nya nummer) och jag ska försöka få samtalet. Om du inte kan nå mig även där, lämna mig ditt namn, nummer och anledningen till samtalet. Tak.
Läs mer på:; Voicemail Hälsning Exempel, Voice Mail idéer; Detta var bara några idéer för telefonsvarare hälsningar. Du kan definitivt inkludera din kreativitet till dem och göra dem till dina egna personliga telefonsvarare hälsning. Valen är många om du börjar tänka på hur man lägga till några glans till din telefonsvarare.

No comments:

Post a Comment