Monday 5 December 2011

Intressanta citat

Citat har alltid varit en källa till inspiration för mig. Närhelst jag har förlorat en strid i livet eller närhelst Jag tror att denna uppgift är alltför tufft för mig, minns jag några underbara citationstecken. Citat få mig att tro att livet är fullt av svårigheter, men jag måste gå på, oavsett vad som händer. De ger mig styrka och mod kämpa svårigheter och osäkra omständigheter. Läsa några intressanta citat gör mig till en bättre människa.
Intressant citat om Life; Vår inställning till livet bestämmer livets inställning till oss. ~ Earl Nightingale
Våra talanger är den gåva som Gud ger till oss ... Vad vi gör av våra talanger är vår gåva tillbaka till gud. ~ Leo Buscaglia
Så mycket vår tid är förberedelse, så mycket är rutin, och så mycket efterhand, att vägen varje människas geni kontrakt själva ett mycket några timmar. ~ Ralph Waldo Emerson
Någon kan ha stulit din dröm när den var ung och fräsch och du var oskyldig. Ilska är naturligt. Sorg är lämpligt. Healing är obligatorisk. Restaurering är möjlig. ~ Jane Rubietta
Vår största lycka är inte beroende skick liv där chans har placerat oss, men är alltid resultatet av ett gott samvete, god hälsa, arbete och frihet i alla bara sysselsättningar. ~ Thomas Jefferson
Vårt undermedvetna sinnen har ingen humor, spela någon skämt och kan inte berätta skillnaden mellan verklighet och en inbillade tanke eller bild. Vad vi hela tiden tänka så småningom kommer uppenbart i våra liv. ~ Sidney Madwed
Våra attityder kontrollera våra liv. Attityder är en hemlig kraft som arbetar tjugofyra timmar om dygnet, på gott eller ont. Det är av yttersta vikt att vi vet hur att utnyttja och kontrollera denna stora kraft. ~ Tom Blandi
Du skulle också vilja läsa några roliga citat om livet.
Intressanta citat om Kärlek, Vid beröring av kärlek alla blir en poet. ~ Platon
Kärlek är en oemotståndlig önskan att vara oemotståndligt önska. ~ Robert Frost
De älskar inte som inte visar deras kärlek. Kursen den sanna kärleken aldrig har kört slät. Kärlek är ett bekant. Kärlek är en djävul. Det finns inget ont ängel utan Love. ~ William Shakespeare
Kärlek är inte helt en delirium, men det har många beröringspunkter med dessa. ~ Thomas Carlyle
Gravitation är inte ansvarigt för personer förälskelse. ~ Albert Einstein
Min mest lysande insats var min förmåga att kunna övertala min fru att gifta sig med mig. ~ Winston Churchill
Oavsett våra själar är gjorda av, hans och min är desamma. ~ Bronte Emily
Läs mer på kärlek citationstecken.
Intressanta citat av kända personer, ett av symtomen på ett annalkande nervsammanbrott är övertygelsen om att ett arbete är oerhört viktigt. ~ Bertrand Russell
317 ett primtal, inte därför att vi tror det, eller därför att våra hjärnor är utformade på ett sätt snarare än ett annat, men eftersom det är så eftersom matematiska verkligheten är byggd på det sättet. ~ Godfrey Hardy
En religion som motsäger vetenskap och en vetenskap som motsäger religionen lika falska. ~ PD Ouspensky
Jag vet inte någonting om musik. I min linje du behöver inte. ~ Elvis Presley
Jag saknar aldrig en chans att ha sex eller verkar på tv. ~ Gore Vidal
En avliden är en tragedi, ett miljon dödsfall är en statistik. ~ Josef Stalin
En patriot skall alltid vara redo att försvara sitt land mot sin regering. ~ Edward Abbey
Du kan också vilja läsa mer om kända citat.
Funny Intressanta citat, Var alltid snäll mot dina barn eftersom de är de som kommer att välja ditt vilohem. ~ Phyllis Diller
Jag är en fantastisk hushållerska. Varje gång jag lämnar en man jag hålla hans hus. ~ Zsa Zsa Gabor
El kan vara farligt. Min brorson försökte sticka en penny till en plugg. Som sa ett öre inte går långt såg honom inte skjuta över att golv. Jag sa till honom att han var jordad. ~ Tim Allen
Om du inte kan slå dem, låta dem slagna. ~ George Carlin
Min mamma sade att enda anledningen männen är vid liv är för gräsmattan vård och underhåll av fordon. ~ Tim Allen
Aldrig ligga med en kvinna som har fått mer problem än du. ~ Anonym
Om du vill säga det med blommor, säger en enda ros: Jag är billigt! ~ Delta Burke
Läs mer på:; roliga citat och talesätt, Amazing Citat, Sarcastic Citat om Life, Så detta var min lista över de mest intressanta citat. Jag hoppas du gillade att läsa dem. Måste återgå till mig om du känner att jag borde ha innehållit lite mer intressanta citat.

No comments:

Post a Comment