Wednesday 8 February 2012

Födelsedag Rhymes

Födelsedag har en speciell plats i våra hjärtan. Det är dagen vi kom in här världen och det är dagen som markerar hur många härliga år vi har avslutat den här planeten. För varje år med nya minnen läggs till de föregående. Barn vänta entusiastiskt för deras födelsedagar att anlända, helt enkelt eftersom det är en dag på året där alla ögon är fast på dem, att inte nämna de roliga och spännande involverade i födelsedagsfest och de gåvor som följer. Födelsedag sånger, ramsor födelsedag, födelsedag dikter, etc. lägga till heja för tillfället. Låt oss ta en titt på några födelsedag ramsor.
Grattis på födelsedagen Rhymes
Födelsedag Välsignelser
Istället för att räkna ljus, Or avprickning åren; Fundera din välsignelse nu, Som din födelsedag närmar.; Överväga särskilda människor, som älskar dig och som bryr sig, och andra som har berikat ditt liv, bara genom att vara där.; Tänk på minnen, Passing år kan aldrig Mar,, Upplevelser stora och små, som gjort dig vem du är., Ett annat år är en glad present,, så skär kakan och säg, Istället för att räkna födelsedagar,, jag räknar välsignelser varje dag!
- Joanna Fuchs
Enkel födelsedag Poem
En gång per år får jag chansen, önska er födelsedag jubla.; Det gör mig inget slut att säga,, jag önskar er ett fantastiskt år.; Så lycklig födelsedag för dig (namn),; Från djupet av mitt hjärta., Och den får din goda tider multiplicera, Tills de're flyger bort från sjökort!
- Karl Fuchs
Barn födelsedag Rhymes
The Birthday Cow
Glad Mooday till dig,, Happy Mooday till dig., Happy Mooday, Kära Yooday,, Happy Mooday till dig!
- Anonym
Grattis till mig!
__1st Name__ __last name__ har en födelsedag., Hip, hip, hurra!, Och på sin tårta, har hon _ ljus., Vilken lycklig dag!, Med en puff puff här, och ett puff puff there,, Här är en puff, Finns en puff, överallt en puff puff, __1st name__ __last name__ har en födelsedag., Hip, hip, hurra!
- Anonym
40. Happy Birthday Rhymes
Födelsedag Överraskning
Grattis på födelsedagen, vem skulle ha trott?; I asken gissa vad jag tog!, Jag är säker att du gillar det, mer som du ålder,, Du är fokus på centrum.
Alla dessa år, minnen skapat,, jag valde inte, vi är bara i relation.; Känner dig, som baksidan av min hand,; Kom ihåg tiden, spelade vi i sanden?
Jag plockade det själv, var beslut klart, när du ser det, jag väntar ett Cheer!; Jag vet att du kommer att behöva dem på din Adventures, Inuti lådan, ett ny uppsättning proteser!
- Martin Dejnicki
Ålder och Skratt
Grattis på födelsedagen, du är inte bli gammal,, stanna i spelet, är det inte dags att lägga sig., Rynkor och grått hår är bara en ny look,, Otaliga upplevelser, ska du skriva i en bok.
Ett födelsedagskalas sällan, ett allvarligt ibland, Försök att inte ta det, som d-dag invasion.; Skratt och skämten är inom synhåll; Fylla på båda, hela natten.
- Martin Dejnicki
Rolig födelsedag Rhymes
Unga at Heart
Grattis på födelsedagen unga i sinnet,, så många decennier, var börjar man?, Med energi, liksom rosa kanin,, du få oss att se lat, det är inte roligt!
Aldrig sinande gamla skolan sätt, fylld med berättelser, att förvåna!, Hörförståelse har försvunnit med åldern,, du hör hemma på teaterscenen.
Om man lyckas glömma,, Du blir påmind om, eller hur bandet.; Grattis unga i sinnet,; Leende av glädje, gubbstrutt.
- Anonym
Careless födelsedag
Jag har känt dig ett tag,, när du pratar, du gör mig att le.; En speciell vän, kommer jag att hålla förmodligen, om du köper mig en cool jeep.
Det är er födelsedag, jag nästan glömt,; Sök onlinespel köpte du squat.; Hoppas du inte slår alla bittra,, eftersom du aldrig har varit en smitare.
Jag nästan sluta, skriver denna vers,, Mind är tom, det är en förbannelse.; Snart kommer ert parti att vara här,; Om jag vaknar kommer jag säkert att visas.
- Anonym
Läs mer på:; rolig födelsedag dikter; hur man säger Happy Birthday på olika språk; födelsedagskort meddelanden, Hälsningar födelsedag Sayings, Du kan skriva något av ovan nämnda födelsedag rim antingen på ett födelsedagskort eller på en banderoll och sätta upp på rummet. Om du kan spela ett musikinstrument eller sjunga då kan du sjunga rimmet ut till dina kära. Den grundläggande punkten är att göra din älskade leende!

No comments:

Post a Comment