Friday 14 October 2011

Knock Knock Jokes

Övertygande mest kända formatet för ordlek, Knock Knock Jokes can lätta upp även de spända ögonblicken i gruppen. Dessa korta roliga skämt huvudsakligen kretsar kring situationer där en person knackar på dörren, möter en förfrågan från någon som redan är inne och svarar med en ordlek. Även om det inte finns några inblandade dörrar, timingen, presentation och, viktigast av allt, tillägger ordvitsen inblandade humorn kvoten av skämten Knock Knock.
Roliga Knock Knock Jokes
Även dessa skämt make alla att skratta, oberoende av hur gamla de än är, de mest populära bland barnen och unga vuxna. Medan deras korta och enkla formatet är tilltalande för barn, ordvitsen inblandade kan göra de unga vuxna gå galet med skratt. Detta är dock inte betyder din farmor, eller farfar kommer inte att åtnjuta dessa skämt. I själva verket finns det betydande chanser att de kan åtnjuta dessa mycket roliga skämt mer än vad du gör.
Roligaste Kids Knock Knock Jokes
Knock Knock, Vem är där?; Harry!; Harry vem?, Harry upp och svara på dörren!
Knock Knock, Vem där?; Keith!; Keith vem?, Keith mig, min thweet preenth!, (Kyss mig, min ljuva Prince)
Knock Knock, Vem där?; Glass!; Glass vem?; Glass om du låt inte mig!
Knock Knock, Vem där?; Ach!; Ach vem?, Gud välsigne dig!
Knock Knock, Vem där?B 4, B-4 som?; B I-4 frysa ihjäl, vänligen öppna dörren!
Knock Knock!Vem där?; Butter!; Smör vem?, Jag smöret inte berätta!
Knock Knock, Vem där?; Woo!; Woo vem?, Bli inte alltför upphetsad, det är bara ett skämt!
Knock Knock.Vem där?; Hoo!; Hoo vem?; Finns det en uggla här?
Knock Knock.Vem där?; Daisy!; Daisy vem?, Daisy spelar, nätter han sover!
Knock Knock, Vem där?; Yule!; Yule vem?; Yule vet aldrig.
Knock Knock, Vem där?; Polisen!; Polisen vem?; Polissamarbete låt oss i, det är kallt här ute.
Knock Knock.Vem där?; Boo!; Boo vem?Gråt inte! Det är bara ett skämt.
Bästa Knock Knock skämt för vuxna
Knock Knock, Vem där?; Dwane.; Dwane vem?; Dwane badkaret - Jag dwowning!
Knock Knock, Vem där?Repetera!; Upprepa vem?; Vem Vem Vem!
Knock Knock, Vem där?; Max!; Max vem?; Max ingen skillnad.
Knock Knock, Vem där?; Abessinien!; Abessinien vem?; Abessinien när jag kommer tillbaka!
Knock Knock?Vem där?, Läkare!; Doctor Who?; Du sa det bara!
Knock Knock, Vem där?; Fikon!; Fikon vem?, Fikon dörrklockan, det är bruten!
Knock Knock, Vem där?; Abbott!; Abbott som?; Abbott gången du öppnade dörren!
Knock Knock, Vem där?, Al!; Al vem?; Al ge dig en puss när du öppnar dörren!
Knock Knock, Vem där?, Sura!, Sura vem?, Sura ner och vara tyst!
Knock Knock, Vem där!; Candice!; Candice vem?; Candice bli bättre!
Knack, knack.Vem där?, Jag älskar., Jag älskar vem?, Jag vet inte, berätta mig!
Knack, knack.Vem där?; Polisen.; Polisen vem?; Polisen sluta tala om dessa hemska Knack, knack skämt!
Det var några av de mest populära skämt knock knock för barn och vuxna. Även om dessa skämt är ganska populär på olika håll i världen är de stora etablerade i USA, Kanada, Frankrike, Sydafrika, Irland, Australien och Storbritannien. Dessa dumma skämt är ganska populärt i regionala språk också. Medan begreppet "Knock Knock" är ganska vanligt i engelska språket, den franska tillgripa "Toc toc", och Afrika de säger "Klop klop.

No comments:

Post a Comment