Friday 7 October 2011

Sweet Quotes att säga till någon

Livet är välsignad med så mycket speciella förhållanden, som är unika på sitt sätt. Ofta kommer vi på lättstött stunder i livet, när vi vill säga något sött, men kan inte få de rätta orden. Och med söta citat och talesätt, kan du lysa definitivt upp dagen i era nära och kära. Den här artikeln på korta söta citat att säga till någon är tillägnad alla er som är skänkt med kärlek underbara människor. Nu är det din tur att beskriva dina känslor för dem och sätta den söta lilla leende på läpparna
Sweet Quotes säga till Someone Special
Om du har delat några speciella saker att dela med den person som tar emot, inkludera dem i citationstecken. Detta kommer att göra en underbar inverkan på din kära en. För speciella tillfällen som födelsedagar, bröllop, kan du anteckna söta citat från låtar eller gratulationskort som matchar händelsen. Following är en lista av söta citat säga till någon du älskar:
När du är kär du inte kan somna eftersom verkligheten är bättre än dina drömmar. ~ Dr Seans
En vän är en skatt.; Mer värdefullt än Gold,, Ty kärlek delad är obetalbart, Och aldrig blir gammal. ~ Okänd författare
Kärlek är som att spela piano. Först måste du lära sig att spela av reglerna måste du glömma de regler och spela från ditt hjärta. ~ Okänd författare
Jag älskar dig, inte för vad du är, men vad jag är när jag är med dig. ~ Roy Croft
Det tar en minut att få en crush på någon, en timme att tycka någon och en dag att älska någon, men det tar en livstid att glömma någon.
Där det finns stor kärlek finns det alltid önskemål.
Vid beröring av kärlek, blir alla en poet. ~ Platon
Några av de större sakerna i livet är osynligt thats varför du blundar när du kysser, gråta, eller dröm ... ~ Okänd författare
Vill inte gå framför mig, får jag följer inte., Gå inte bakom mig, kan jag inte leda., Gå bara bredvid mig och vara min vän. ~ Albert Camus
Du älskar inte en kvinna eftersom hon är skön, men hon vacker eftersom du älskar henne. ~ Okänd författare
En man kan inte förstånd med den kvinna han älskar, han bryr sig om henne för mycket. ~ Okänd författare
När vi växer äldre tillsammans, som vi fortsätter att ändras med åldern, det finns en sak som aldrig kommer att ändra ...Jag ska alltid hålla kär i dig. ~ Karen
Om det någonsin finns det i morgon när vi inte är tillsammans .. det är något du måste alltid komma ihåg. You are modigare än man tror, ​​starkare än du verkar, och smartare än du tror. Men det viktigaste är, även om vi är isär .. Jag kommer alltid vara med dig. ~ Nalle Puh
Om du leva till hundra, jag vill leva till hundra minus en dag, så jag har aldrig leva utan dig. ~ Nalle Puh
Den bästa och vackraste ting i världen kan inte ses eller ens rört - de måste kännas med hjärtat. ~ Okänd författare
Det bästa med mig är du. ~ Shannon Crown
Livet i överflöd levereras endast genom stora kärlek. ~ Elbert GreenHubbard
Vänskap är alltid en söt ansvar, aldrig tillfälle. ~ Okänd författare
Om jag har aldrig träffat dig, vill jag inte dig. Om jag inte gillar dig, skulle jag älskar dig inte. Om jag inte älskar er, skulle jag inte missa dig. Men jag fick, jag gör, och jag kommer. ~ Okänd författare
Kärlek innebär aldrig behöva säga att du är ledsen. ~ Erich Sehgal (från boken Love Story)
En del gillar varar hela livet. Sann kärlek varar för evigt. ~ Okänd författare
Vi kan inte göra stora saker. Vi kan bara göra små saker med stor kärlek. ~ Moder Teresa
Kanske du föredrar att läsa mer om:; Söt Citat från filmer, Söt Citat och talesätt, Famous Love Quotes: Söta och Cute Love Quotes, Detta var en sammanställning av söt citat vill säga till någon, som du kan använda för att låta speciella sådana vet vad du tycker om dem. Dröj inte att förmedla ditt budskap, om så du tar chansen att ångra i framtiden. Det finns inget rätt tillfälle som sådan att tala ditt hjärta ut och säga söta citat till någon du gillar mest.

No comments:

Post a Comment