Tuesday 25 October 2011

Sarkastisk Oneliners

Sarkasm används på ett intelligent sätt kan vara mycket komiskt ibland. Betraktas som en typ av humor är det egentligen används för att göra narr av folk. Låt säga att du sitter vid frukostbordet och vända dig till din bror / syster och säger, oavsett typ av utseende du går för, du missade eller jag vägrar att delta i en intellektuell kamp mot en obeväpnad man. Men var försiktig om vem du använder sarkastisk Oneliners på.
Sarkastiska Oneliners om livet, Livet är tufft nog utan att ha någon sparka dig från insidan. ~ Rita Rudner, jag har bestämt att det kanske jag är bulimiker, och bara fortsätter glömma att spola. ~ Paula Poundstone; Du tar mitt liv när du inte tar de medel med vilka jag bor. ~ William Shakespeare, Gud inte mäta hans givmildhet, men ack hur vi gör! ~ Mignon McLaughlin, Inte en tillstymmelse till bevis existerar till förmån för idén att livet är allvarligt. ~ Brendan Gill, I naturen finns varken belöningar eller straff, det finns följder. ~ Robert Greene Ingersoll, Pacifism objektivt pro-fascistiska ... han som inte är med mig är emot mig. ~ George Orwell; Problemet med ekorrhjulet är att även om du vinner, du är fortfarande en råtta. ~ Lily Tomlin, nyckeln till lycka är självbedrägeri. Tänk inte på dig själv som en organisk pain samlare racing mot glömskan. ~ Scott Adams, om vi är de enda intelligent liv i universum, åtminstone finns ett ändligt antal idioter. ~ Steven Coallier; Läs mer sarkastisk ett liners om livet:; Sarcastic Sayings om livet, Sarcastic Quotes på Life; Sarcastic Oneliners på Love, trots en livstid service till orsaken till sexuell frigörelse, har jag fångat aldrig könssjukdom, vilket gör jag känner mig som en ganska polarforskare som aldrig har haft köldskador. ~ Germaine Greer, att bli kär är fruktansvärt enkelt, falla ur kärlek är helt enkelt hemskt. ~ Anonym; Kärlek är som himlen, men det kan göra ont som fan. ~ Anonym, ibland jag behöver vad bara du kan ge: din frånvaro. ~ Ashleigh Brilliant, jag känner mig så eländig utan dig, det är nästan som att ha dig här. ~ Stephen Bishop, han älskar natur, trots vad den gjorde för honom. ~ Forrest Tucker, jag älskar att vara gift. Det är så bra att finna att en särskild person som du vill att irritera för resten av ditt liv. ~ Rita Rudner, mellan män och kvinnor finns det ingen vänskap möjlig. Det är passion, fiendskap, gudstjänst, kärlek, men ingen vänskap. ~ Wilde, Kärlek är hål i hjärtat. ~ Ben Hecht, Om du älskar någon ställer in dem gratis. Om de kommer tillbaka, sätta dem i brand. ~ George Carlin, För ytterligare älskar citat, går du till:; Funny romantiska Citat, Love Quotes och talesätt; Sarcastic Oneliners om arbete, hårt arbete är helt enkelt tillflykt människor som har något som helst att göra. ~ Wilde, Dessa delar av arbetet skulle kallas: En bästa sättet att få en huvudvärk! ~ Vladimir Lenin, en baseball spel är dubbelt så roligt om man ser det på företagets tid. ~ William C. Feather, Åh, du hatar ditt jobb? Varför sa du inte det? Det finns en stödgrupp för det. Det kallas alla, och de träffas i baren. ~ Drew Carey, Om A är en framgång i livet, sedan A motsvarar X plus Y plus Z. Arbete är X, Y är lek, och Z är att hålla munnen stängd. ~ Albert Einstein, många människor sluta att söka arbete så fort de hittar ett jobb. ~ Zig Ziglar, du inte gillar ditt jobb, inte slå dig inte. Du går in varje dag och gör det riktigt halva assed. Det är det amerikanska sättet. ~ Homer Simpson, ingen examen börjar bli slöa kan skydda ett verk mot bestämning av kritikerna att hitta det fascinerande. ~ Harold Rosenberg; organiserad brottslighet i Amerika tar i över fyrtio miljarder dollar om året och spenderar mycket lite på kontorsmaterial. ~ Woody Allen, A byråkrat är en demokrat som innehar något kontor att en republikansk vill. ~ Alben W. Barkley, läs mer på kontoret citat här:; Funny Office Citat, Teamwork Citat, Sarcastic Oneliners på vänner, papperskorgen är en författare bästa vän. ~ Isaac Bashevis Singer, Herre, försvara mig från mina vänner, jag kan stå för mina fiender. ~ Charles D'Hericault, vi engelska bra på att förlåta våra fiender, det frigör oss från skyldigheten att tycka våra vänner. ~ PD James; Nej, Groucho är inte min riktiga namn. Jag bryter in den för en vän. ~ Groucho Marx; Han har inga fiender, men är intensivt illa omtyckt av sina vänner. ~ Oscar Wilde, Utanför en hund, är en bok förmodligen människans bästa vän, och insidan av en hund, det är för mörkt att läsa. ~ Groucho Marx, Sanna vänner hugga dig i fronten. ~ Wilde; Vänskap är Kärlek, inte sina vingar. ~ Lord Byron, vänner kommer att hålla dig frisk, kunde älska fylla ditt hjärta, kan en älskare varm din säng, men ensamt är själen utan en partner. ~ David Pratt; en utmärkt man: han har inga fiender, och ingen av hans vänner gillar honom. ~ Oscar Wilde; Läs citat omkring på vänskap:; Vänskap Citat, Söt Vänskap Citat och meddelanden, Oftare än inte, kan sarkastisk Oneliners såra folks känslor. Så var försiktig om när du använder dem och vem. Undvika hjälp roliga sarkastiska Oneliners för mycket och inte använder den på någon som kan ha styrkan att slå dig i ansiktet. Intonation, som i uppgång och fall i din röst, medan sarkasm är nyckeln till att göra din uttalanden framstå som skämt.

No comments:

Post a Comment