Tuesday 20 September 2011

Deprimerande Citat

Depression är ett av de vanligaste mänskliga känslor som uttrycks vid flera tillfällen. Fel av alla slag leder till depression vilket är helt oundvikligt för de tuffaste partiet. Endast den som går grundligt livsfas kan känna verklig smärta och ilska. Det finns dock några stora depression citat som hjälper en person att förstå denna situation och även hjälpa honom att komma ur det snabbt. Deprimerande citerar också hjälpa människor att förstå den hårda verkligheten i livet på ett bättre sätt. Följande är en samling sådana offerter på depression. Läs mer på sorgliga citat.
Deprimerande Citat
Följande är några riktigt deprimerande tråkiga citat som kan göra dig ledsen eller ställa tänkande!
Tårar är ofta teleskopet genom vilken människorna se långt in i himlen.; ~ Henry Ward Beecher
Hemligheten källa av humor i sig är inte lycka, men sorg. Det finns ingen humor i himlen.; ~ Mark Twain
Det är lätt att föreställa sig hur framtiden kan vara fult och deprimerande. Det är hårdare, men mer givande, att föreställa sig rimligt sätt vi kan göra det bättre. ; ~ Stanley Schmidt
Väggarna vi bygger runt oss att hålla sorg ut också håller ut glädjen.; ~ Jim Rohn
Du kan helas av depression om alla dag du börjar först på morgonen för att fundera på hur ni kommer att föra en verklig glädje för någon annan!
Depression är närs av en livstid av ungrieved and Unforgiven gör ont.; ~ Penelope Sweet
För alla sorgsna ord tunga och penna, de sorgsnaste är dessa: "Det kunde ha varit."; ~ John Greenleaf Whittier
Det finns inget mer deprimerande än att ha det hela och fortfarande ledsen.
De bittraste tårar gjuts över gravar är för ord lämnas osagt och för gärningar lämnas ogjort!
Sorgsen människor ogillar de glada, och lyckliga den sorgliga, den snabbt tänkande den tysta, och de sorglösa det hektiska och arbetsamma.; ~ Horace
Vanligtvis när folk är ledsna, gör de inte någonting. De gråter drygt deras tillstånd. Men när de blir arga, de tillför en förändring.; ~ Malcolm X
Deprimerande Kärlek Quotes
Förlorad kärlek eller brist på det är också en av de framträdande orsakerna till sorg eller depression. Här är några depressioner offerter på förlorad kärlek.
Kärlek börjar med ett leende, växer med en kyss och slutar med en tår!
Det finns en smärta jag känner ofta som du aldrig kommer veta eftersom den orsakas av frånvaron av dig.
Kärlek kan ibland vara magi. , Men magi kan ibland ... bara vara en illusion., ~-Javan
Hon fann aldrig reda på hur mycket jag försökte - alla sorg hon höll gjorde mig blind. Hon fann aldrig ut hur mycket jag grät - repet så hårt på natten att hon dog ..., ~ Seether - Love Her
En miljon ord skulle inte ta dig tillbaka, jag vet eftersom jag har försökt., Skulle inte heller en miljon tårar, jag vet för jag har gråtit.
Jag hatar, jag älskar - orsaken detta, vara som du begär av mig,, jag vet inte, men känner sig "tis så,, Och jag är i plågor.; ~ Catullus
Det finns ingen större sorg än att erinra i misär när vi var lyckliga.; ~ Dante
Har du märkt någon gång att det sämsta sättet att missa någon är när de är precis bredvid dig och du kan aldrig ha dem?
Bättre att aldrig ha träffat dig i min dröm än att vakna och sträcka sig efter hand som inte finns där.; ~ Otomo nr Yakamochi
Läs mer på:; Famous Quotes Sad, Sad citat om Life; Sad Citat om kärlek, dessa är några av de sorgliga och deprimerande citat. De kanske har hjälpt dig att förstå situationen och inspirera dig att komma över det. En är alltid förväntas att komma över detta eländiga tillstånd så snart som möjligt. Som ett av de mest berömda uttrycket av Cynthia Nelms går:
Ingen bryr sig verkligen om du är olycklig, så du kan lika gärna vara glad!

No comments:

Post a Comment