Monday 26 September 2011

Love textmeddelanden Mer Girlfriend

När du är ur ord är ett textmeddelande vad kommer till din hjälp! Speciellt för folket i kärlek. Eftersom ett inte kan uttrycka sina känslor vardagliga dock finns lusten att låta andra personen vet att de gör älskar dem. Det är då du vidarebefordrar söt textmeddelanden till flickvän eller pojkvän. Följande är en trevlig samling meddelanden kärlek text för flickvän. Beroende på hennes humör kan du skicka antingen rolig textmeddelanden till flickvän eller kärlek meddelanden till flickvän!
Cute Love textmeddelanden Mer Girlfriend
Jag bad Gud om en ros och han gav mig en trädgård. Jag ber Gud om en droppe vatten & han gav mig ett hav. Jag bad Gud om en ängel och han gav mig dig!
Kärlek är inte om att hitta rätt person, men att skapa rätt relation. Det handlar inte om hur stor kärlek ni har i början men hur mycket kärlek man bygger till slutet eftersom kärlek är allt som finns.
Jag är inte säker på vad livet kan ge dig. Jag är inte säker på om drömmarna inte besannats. Jag är inte säker på vad kärlek kan gör. Men jag är säker på en sak. Jag älskar dig.
Jag ska låna dig min axel för dig att gråta på, till mina öron lyssna på, min hand för att du ska hålla, mina fötter att vandra med er, men jag kan inte låna dig mitt hjärta eftersom den redan som tillhör dig.
Jag tror att Gud ovan skapat dig för mig att älska. Han plockade ut dig från alla de andra eftersom han visste id älskar dig bäst!
Kärlek är två hjärtan slå som ett.
Kär i dig är det näst bästa i världen ... Att hitta dig är först!
Love gör inte världen går runt, det bara gör rida givande.
Stressa aldrig i kärlek för att det aldrig tar slut. Låt kärleken vara den som knackar på din dörr, så när du börjar falla, du vet att din känsla är säkert.
Kärleken har sina upp-och nedgångar, dess vändningar. Älskar lämnar dig smärta, lär dig förrän du lära dig och även om kärleken tar så lång tid, det alltid tar dig dit du hör hemma.
Om jag kunde ordna om alfabetet skulle jag sätta ihop Dig och Mig.
Mellan tusen gårdagens och en miljon morgondagens, det finns bara ett idag och jag skulle inte låta denna dag passera utan att säga detta till dig - Jag älskar dig.
Kärlek handlar inte om att hitta rätt person, men att skapa ett rätt förhållande.
Om jag dog eller gick någonstans långt jag skulle skriva ditt namn på varje stjärna så att alla kunde se upp n ser du betyder allt för mig.
När natten kommer, ser på himlen. Om du ser en fallande stjärna, undrar inte varför, bara önska. Lita på mig, kommer det bli verklighet, för att jag gjorde det och jag hittade dig.
En dag kommer du frågar mig: vad är viktigast för dig, mig eller ditt liv? ill säger mitt liv och du kommer att gå och gå utan att ens veta att du är mitt liv.
Om kärleken skulle beskattas, skulle jag vara det högsta skattebetalare, kan du inte köpa Love ... men du kan betala dyrt.
Kärlek kan röra dig bara en gång men det kan pågå under en livstid.
Om jag fick ett öre för varje tid jag tänkt på dig, jag saknar dig ändå, men åtminstone jag skulle bli rik nog att komma och se dig!
Kärlek är när du inte vill sova eftersom verkligheten är bättre än en dröm.
Det är svårt att hitta någon som du verkligen älskar, än mindre att hitta någon som älskar dig så mycket.
Kvinnor lyssna på musik därför att de är kära. Män lyssnar till musik eftersom de vill bli kär.
Jag förlorade en tår i havet och den dag jag tycker att det är den dagen jag sluta älska dig.
Kärlek är som kriget ... Lätt att starta ... Svårt att avsluta.
Du gifter sig inte att någon du kan leva med. Du gifta dig med den person som du inte kan leva utan.
Det är inte på hur mycket kärlek du har i början men hur mycket kärlek du bygga till slutet.
Kärlek är som en fjäril. Det går där den behagar och det gläder där det går.
Läs mer på:
Sweet textmeddelanden till Skicka till en flicka; Flörtig textmeddelanden - Flirta SMS Collection, Kärlek Quotes, Det var några av de bästa budskap kärlek text för flickvän. Dessa meddelanden är säker på att göra din flickvän att bli kär i dig igen och igen, så håll skicka sms!

No comments:

Post a Comment